Jūsų prekės ženklas (ne nesąmonės prekės ženklas)

parašė , 2013-09-07 11:11

Aš tik užbaigdavau profesinį santraukos projektą vadovui, kaip kuris aš įspaudžiau žymę taip ant pirmos jo santraukos linijos: "Novatoriškas rinkodaros lyderis, su metodo vartotojais girdi, jie susižada, ir jų atsakymas yra "wow!" Jis pasakė, kad jis buvo maloniai apstulbintas to, tada jis juokėsi garsiai, tada jis pasakė, "Taip, teisingai."

Kad, žmonės, būtų tuo, kas tai ketina sugauti Y.O.U prekės ženklą.

Ir kitas daiktas: aš nesudarau šios medžiagos. Jis anksčiau kalbėjo su manimi apie apgalvojimą rinkodaros metodų, kurie priverčia žmones sustoti ir pasakyti, "wow."
Yra tuo, ką aš metu jums iššūkį padaryti: maloniai atgal toli nuo B.L.A.H. ("Patyręs rinkodaros lyderis, besispecializuojantis dinamiškose kampanijose ir unikaliose žymės įspaudimo sąvokose…" B.L.A.H. yra taip pat žinomas kaip, "Ką kiekvienas kitas vadovas jūsų pramonėje daro, tai 499 jūsų konkurentų pliaukštelės ant jų santraukų viršūnės."

Vietoj to, galvokite apie tai, ką jūs darote, kuris sukelia atsakymą kiekvieną kartą. Paklauskite savęs kiti klausimai į nulį ant to "wow" faktorius brand Y.O.U fonde.

1), Kas daro kiti žmonės, vėl ir vėl, sako, kad jūs puikus asmuo turite padaryti?

Pastangos, kad pritaikytų skirtingą perspektyvą negu jūsų savas, todėl, kad jūs esate per arti jums. Tokiu būdu šis klausimas gali atnešti jums iš jūsų savo centro, ir tai gali padėti apšviesti temą jūsų karjeroje, ypač jei daugiau kaip vienas asmuo pasakė, kad jūs esate puikus kai prieita prie ______.

2), Kas jūs darote tai kiti vadovai jūsų lauke nedaro?

Jūsų ekspertizė nėra jūsų diferenciacijos faktorius. Faktiškai kiekvienas jūsų lauke su jūsų patirties metų apytikriu kiekiu turi ekspertizę, ganėtinai panašią į jūsų. Todėl, jūs turite iškelti lygmenį virš to. Identifikuokite savo metodą kažko kaip jūsų unikalus faktorius.

3) Kaip žmonės jaučiasi dėl jūsų?

Tai gali būti skelbimo pažinčių skyrelyje ir profesionalo kombinacija. Pavyzdžiui, jūs statote dideles komandas? (Ne "aukšto atlikimo" komandos, kuris yra perpanaudota kalba ant vyresnio lygmens santraukų.) žmonės yra sujaudinti, kad būtų ant jūsų komandos, projekto, ar kampanijos? Kodėl? Jūs nesate lyderis dėl tik techninio įgūdžio ir rinkodaros ekspertizės. Jūs esate lyderis dėl kažko apie jūsų asmenybę ir stilių.

Tiktai, kai jūs žinote, koks jūsų "wow" yra, gali jūs gauti žmones pažiūrėti į jūsų santrauką ir sureaguoti būdas, kuriuo jums reikia jų į.

Jewel Bracy DeMaio Darbo Paieškos Stratego

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

HTML tags are not allowed.