Kodėl jūsų linkedin darbo paieškos strategija yra epinė nesėkmė

parašė , 2016-11-30 14:16

1. Per Lengva Panaudoti

Patogus vartotojui yra būdas nueiti, jei jūs bandote pritraukti ir patraukti toną žmonių ant jūsų žiniatinklio svetainės. Tai yra vienas iš daiktų LinkedIn ®, iš tikrųjų taisosi. Jei jūs buvote ant LinkedIn ® nuo pradžios, jūs žinosite, kad dabar, daugiau negu kada nors, profilio sąranka yra taip paprasta kaip keli spragtelėjimas. Tačiau, tai gali būti kardu dvigubų ašmenų, jei jūs esate vienas iš tų žmonių, kuris tik prisipildo keliose linijose, kad pasiektų greitą profilio sąranką. Tas pats eina jums, jei nežnaibė jūsų profilio į jūsų tikslą naujas prekės ženklas, su kiekvienu karjeros judėjimu.
Tuo metu, kai gali būti lengva spragtelėti "sutaupyti" mygtuką ir išeiti, tai verta praleisti kažkurį laiką, žinant tiksliai, kas būtina, kad būtų optimizuojama ant LinkedIn ®, užuot pūtę per ir potencialiai praleidžiant kai kuriuos pagrindinius pokštus LinkedIn ® prekyba kaip SEO, reikšminiai žodžiai ir prekės ženklo padėjimas.

2. Tai Išsiblaškę

LinkedIn ® taip pat daro didelį darbą aprūpinti daug įdomios informacijos tokios kaip turinys, & statistika (apibūdinkite vaizdus, apibūdinkite rangą, ir taip toliau), – iš kurių visi yra labai įdomūs. Tačiau, kai prieita prie jūsų darbo paieškos, ši papildoma informacija gali tarnauti, kad būtų daugiau išblaškymo ar laikas waster negu kažkas kita. Tai yra vienas daiktas, kad panaudotų informaciją ir duomenis, kad surastų, kad naujas darbo atidarymas vadovauja, bet visiškai kitas, kad plačiau apsistotų ir kiek žmonių apžiūrėjo jūsų profilį. Pastarasis neturės trupučio reikšmės dėl jūsų darbo paieškos. Išreikškite mintį apie darbą, ką jūs turite ten padaryti ir paskui palikti, kad susitelktumėte ties kita užduotimi nuo jūsų darbo paieškos, "kad padarytumėte" sąrašą.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

3. Jūs esate Inercijos Auka

Internetas, užsiiminėjantis banglenčių sportu per daugialypes etiketes ir prietaisus tuojau pat, tapo normaliu lygiu kursui, darydamas kiekvieną mūsų imlus pastoviam išblaškymui. Aš negaliu pasakyti jums, kiek laikų aš buvau ant LinkedIn ® specifiniu tikslu, bet esu tada atitrauktas kažkieno profilio ar pašto, užuot įvykdęs, ką aš ketinau padaryti. Tai daro strategiją net svarbesnę. Atidėtas laikas padaryti jūsų LinkedIn ® persekiojimas ir stat, tikrinantis už jūsų specialaus LinkedIn ribų ® darbo paieškos/jungimo į sistemą laikas išvengti bet kokio nereikalingo laiko wasters.

4. Jūs Neturite Strategijos

Inercija ir išblaškymas yra 2 smūgiai jums, jei jūs neturite kietos strategijos vietoje jūsų darbo paieškai. Nuo to laiko LinkedIn ® egzistuoja daug skirtingų tikslų karjeros vadybos viduje, svarbu užkalti tiksliai, kodėl jūs esate ten ir ką jūs tikitės pasiekti prieš kiekvieną vizitą. Dėl darbo paieškos jūs norėsite apsispręsti, jei jūs einate ten tam, kad jungtumėte į sistemą, tyrinėjimas, taikomasis pasidavimas ar sukurti pramonės matomumą. Iš tikrųjų žinokite, kodėl jūs esate ten ir laikotės savo atakos plano. Tai turės jus duodantis daugiau rezultatų negu be tikslo klajojimas ir viltis nusileisti ant teisingos galimybės ar kontakto.

5. Jūs Nepasiekiate Kaip LinkedIn ® Rangai Jūs

LinkedIn ® egzistuoja dviem tikslais: kad pasirodytų ir būtų surastas (galvoja Google). Suradimas yra taip svarbus kaip turėjimas teisingos strategijos tam, kad surastų naujus kontaktus ar darbo vietas, ypač tarp 300 milijonų kitų žmonių. Tačiau dauguma žmonių nežiniomis praleidžia šią kritišką karjeros vadybos strategijos dalį. LinkedIn ® atsižvelgia į jūsų 1-uosius, 2-uosius ir 3-iuosius laipsnio ryšius taip pat kaip bet kokius bendrus faktorius (kaip grupės), grąžindamas jūsų profilį radiniuose. Todėl tai yra į jūsų naudą, kad jungtųsi prie taip daugelio žmonių kiek galima (net nepažįstamieji)!

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

6. Jūs Nesuprantate SEO

Aš negaliu kalbėti apie suradimą tinkle, nepaminėdamas SEO (paieškos sistemos optimizavimas). Galvokite apie LinkedIn ® kaip jūsų sava minižiniatinklio svetainė. Tai yra vertingas tinklo nekilnojamasis turtas, ir su tuo turi elgtis atitinkamai. Jei jūs tikitės būti surastas naujam darbui, tai yra vienas rajonas, jūs turite būti palyginti pažįstamas su tuo, tokiu būdu jūs galite kreiptis teisingas strategijas dėl to, kad jos pasirodė dėl daugiau paieškų. Tai padės jūsų darbo paieškos darbo padvigubintam laikui.

7. Jūs Nesuprantate Reikšminio žodžio Pagrindų

Panašus į SEO, jūs neturite jokios galimybės būdamas sėkmingas tinkle, nežinodamas reikšminio žodžio pagrindų. Kai jūs ieškosite kažką tinkle, jūsų rezultatai tiktai bus taip geri kaip reikšminiai žodžiai, kuriuos jūs renkate į paieškos barą. Tas pats eina tam, kad būtų surastas. Jei jūs norite būti surastas, jūs turite galvoti išreiškiant tuo, ką jūsų tikslo auditorija galėtų rinkti į paieškos barą, kad surastų jus. Suraskite būdą įtraukti visus šituos žodžius į jūsų profilį.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

HTML tags are not allowed.