Žiemos oro bliuzas

parašė , 2013-01-29 08:13

Jungtinės Valstijos patyrė daugiau kaip 28 dienas sunkaus orų prognozė per sausį ir 2010 m. vasario. Bus kovas leisti mūsų atmosferai įsikurti į normalią prognozę vėl. Sniegas, tvirtas ir ledinės audros, vystėsi rajonuose, kurie nėra naudojimas į tokius drastiškus oro pakeitimus laikinai visų valstybių imobilizavimas. Toks trauminis orų prognozė skirtumas sukels aukštas kuro sąskaitas, prarastą darbo užmokestį, užlaikytą kelionę, nelaimingus atsitikimus ir nuotaikos siūbavimą iš tikrųjų.

Staigūs apvirsta įvykių, dažnai sukels cheminį pusiausvyros nebuvimą smegenyse. Jūsų elgesys, mintys ir veiksmai pasisuka kryptimi, ir netikėtai jūs nesate didysis asmuo, kuriuo kiekvienas mėgo būti aplink. Per dieną jūs esate linkęs žongliruoti daug daiktų jūsų gyvenime, neleiskite savo nuotaikos atitikti orą ir netapkite neaktyvintas.

Pabandykite šituos patarimus, kad pašalintumėte žiemos orų prognozė bliuzą ir pakeistumėte jūsų minties struktūrą.

1. Išvenkite neigiamų žinių, pateiktų televizijos, radijo ir žinių žiniasklaidos parduotuvių. Tai galėjo sukelti depresiją, pyktį ar irzlumą. 2. Stebėkite ar klausykite programavimo, kuris leidžia jums jaustis optimistiškas, teigiamas, linksmas. 3. ŠYPSENA, tai kuria natūralią medžiagą jūsų kūne, kuris priverčia jus jaustis geresnis. 4. Dainuokite, zvimbkite, sušvilpkite ar šokite į populiarią gaidą, tai duos jums linksmą jausmą. 5. Skaitykite pats pagerinimo knyga, kuri priverčia jus jaustis gerai apie save savarankiškai ir pakelti jūsų dvasią. Ar nupirkite knygą pokštų ir žr., kiek juokų jūs pasieksite nuo to. 6. Treniravimasis gauna adrenalino tekėjimą. Padarykite tai saikingume, aktyvinkite savo kūną. 7. Žaidimo centras surenka žaidimus su šeima. Dalyvaukite esančiame viduje veiksme tokiame kaip boulingas, plaukimas ar čiuožimas pačiūžomis. Žaidimas su jūsų numylėtiniu, tai iš tikrųjų lengvina įtampą. Atsiminkite, orai Molėtuose žinoma, duoda besąlygišką meilę. 8. Peizažo pakeitimas padarys jus geras. Pasprukite iš namo, pasivaikščiojimo per parduotuvių rajoną. Išeikite ir pasisiūlykite, būkite aplink įsitikinusius žmones. Išeikite į saulės šviesą, jums reikia vitamino D, kurį ji aprūpina. 9. Maitinkitės gerai, maistai, kurie natūraliai egzistuoja gamtoje yra jūsų paslaugoje. Daržovės, vaisiai, riešutai, pupos ir sėklos. Jie neprivers jūsų jaustis tvankūs, tęsti jūsų energiją. 10. Nepertraukiamas miegas yra būtinas, kad papildytų jūsų kūno energijos lygmenį. Normaliai 7-9 valandos atgaivins jūsų sistemas.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

HTML tags are not allowed.